081127

Hallå där (köp blåbär) !
Dagen började med Italienska, men Erica hade lyckats försova sig, och, eftersom att det enadst var steg tre idag, så blev jag själv, men det gick bra ändå... hihi
Efter skolan fick jag, Lise och Josefin åka med Damon hem från, vilket var skönt. Taack Damon! Slapp att stå och vänta på bussen i stormen och allt slask. hihih... Men Damons bil hade varit på lagning så vi tog oss ett litet äventyr för att hämta den på meconomnen innan. Tihihi...
Väl hemma satte jag mig en stund med marknadsföringen, som ska vara klar imorgon! Hjäälp! Sen blev det lite mat och sedan lämnade pappa mig hos Emilie, för vi skulle baka polkagrisar, men hade ingen ättiksprit, så det blev kanske inte så lyckat, eller vad säger du ? Vi ville ju såklart lyckas med någonting, så vi gjorde lite knäck istället, men gjorde den till kola. Den blev jättegod! :D hihi... Mysigt hade vi det idag i alla fall...

Imorgon är det skola igen, men efter skolan åker jag direkt till Lidingö och mormor, ska vara där hela helgen. Mysigt mysigt! Nu ska jag sova. God natt!

/Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0