081111

Elfte i elfte och det är tisdag, vilket betyder kort dag i skolan. Åkte tidigare till skola idag med även om jag inte behövde, men jag och Jessica pluggade lite projekt så länge, så det var bra! Evelina höll oss lite sällis också..hhi...
Brukar ju sluta vid halv tolv, tolv på tisdagar men idag skulle egentligen jag haft Italinska vid halv ett men Erica sa att det inte var något i alla fall. Fcicken bok av min italisnskalärare Helena och sen skulle jag dra mig hemmåt. Men Evelina, den filuren ville att jag skulle vänta på henne så vi kunde göra sällskap hem, och det gjorde jag! Tihihi, vi satt och pratade med Damon lite i biblan innan hennes lektion började vid ett, men störde nog lite, han skulle plugga engelska. Förlåt oss!

Nu lyssnar jag på musik och dricker  te. Har suttit och läst lite veckotidningar.. hhiih (typ pensionärsintressen?) Tänkte dricka upp teet och sen ta och sy en kudde till, till mamma. Ska hämta upp Sanne vid sex efter hennes jobb och så ska vi åka till Ikea :) Länge sen jag var där!

Kraaaam
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0