081103

Klänningen jag pratade om tidigare lyckades bli en kjol! och faktiskt en fin sådan ;) hihi... och idag har jag sytt kuddfodral till mamma också :), men fick lite hjälp av Sanne , kusinen min ;)  Och ja, nu är Sanne här igen! Kom idag och pappa skulle hämta henne i kallhäll, men då har den knasbollen redan tagit sig hem till oss på egen hand.
Har i alla fall varit i skolan idag, men hade så konstigt ont i ögonen. Det var lixom som om nån tryckte in dom (aja, vem bryr sig egentligen, haha)
Annars så har jag och Sanne kollat lite bilder från hennes student, bal osv. Har alltid tyckt det där med foton är otroligt roligt att titta på. Vet inte riktigt varför, men så är det i alla fall :P hihi..

Nu ska jag nog sova, fast Sanne ligger och pratar i telefon med Daniel, och det är faktiskt ganska kul och tjuvlyssna lite..HAHA!

Imorgon ska jag till Åhléns i Sundbyberg för att få de tider som jag ska jobba också!
Aja, godnatt allesammans!
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0