ZZzzZzzzZZzzz

Denna tisdag, den 9/12 2008 har, precis som igår, tillbringats hemma. Har kännt mig trött, seg och så halsont på det. Inget vidare toppen kombination inte. Hela förmiddagen har jag legat i sängen och sovit. Ända fram till halv två! Men det behövdes tydligen... Ganska skönt att få tillåta sig sova ibland.

Trots att dagen för de mestadels  varit ganska lugn så pluggade lite filosofi tidgare. Oj, vad jag inte gillar det! Ska bli så himla skönt nästa år när vi slipper det. Längtar.... nu är det ju faktiskt inte så långt kvar av denna termin. Och sen är det bara en termin kvar på hela skolan. Då har jag gått i skolan i hela tolv år. Tänk, tolv år... det är nästan 70% av mitt liv. Har inte riktigt bestämt mig för om jag längtar till studenten eller inte. Borde jag det ?

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0