20081226

Hejsan !

Har inte bloggat på flera dagar, men har inte varit sugen alls. Dagarna innan julafton jobbade jag stenhårt och dagarna efter med, dock ej juldagen som ägnades åt byta av lises mobil hon fick i julklapp, spelande av "med andra ord", och sedan äta resterna från julafton.

Hur som helst! Jag hade en jättebra julafton! Mysig, rolig, bra julkappar, hemma gjorda kakaor och godisar, julmat, ja, allting som hör till julen helt enkelt. Julklapparna i år bestod av Kamera, Satc-box, cleanparfym, klänning, pengar, presentkort, neccesär med decléorrengöringar, trisslott, tofflor, jättefin sjal, skidhjälm, mateusporslin, pandora, lexingtonrock (kanske inte ?), shoppingrunda, dvdfilm, ja, lite sånt... hihi...I alla fall så var det en urmysig jul ;)

Här visar jag några av de fina julklapparna jag fick ;)



Sjalen från Lise 

                   



 


Fina tofflor som farmor gjort
                          



Kan lägga upp mer bilder från julafton imorgon! Nu ska jag kolla lite Satc och sedan är det läggdax. Sov så gott allesammans. Kram <3

/H                         


Sedan ett stort grattis till kusin Johan som fyller (fyllde) 7 år idag (igår)!!! Hurra hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0