Torsdag

En mysig dag idag! Skoldagen gick faktiskt ganska snabbt förbi.. Fixade lite småsaker med vårt uf-företag som börjar gå framåt. Någon som har lust att sätta in lite riskkapital ?

Efter skolan åkte jag in till mammas jobb på The Venue för att träffa upp kusin Fredrika som varit på massage hos mamma. Även Martina och Lise var där, då Martina även hon fått massage och Lise typ bara..hälsat på? Fredrika var klar och jag och Lise med, då vi sprungit iväg en snabbis för att fixa en liten sak till vår julklapp. Hihih...  I alla fall så fikade jag och Fredd på gamala cookbook café. Mysigt mysigt. Vi gick dit en halvtimme innan stängning, och satt till över stängning, då en av personalen frågade om vi ville ha en bulle? Hihhih, inte tackar man nej till ett sådant erbjudande inte....Vi tog sedan en kort promendad till hennes skola på kungstensgatan, för hon hade tydligen lite jobb kvar att göra.  En mysig dag med kusin idag. Stort plus för det! Mer sånt i vardagen vill vi se!


Jag och Fredrika som tanter









Fredrika och mamma ♥

Har jag inte en väldigt söt kusin ??
- Jag är megastolt


Kram
/H





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0