Nobeldagen 10/12

Idag (egentligen igår) är det nobeldagen. För mig personligen är det ingen viktig dag, men eftersom att Sverige flaggar och grejjer kändes det som om det ändå behöves nämnas lite i min kära blogg.... Så, nu har det nämts!

Idag har jag inte pluggat någonting alls.... Hur skönt är inte det ?? Har istället, precis som igår bakat lite julgodis. Igår gjorde jag, mamma och Lise knäck. Den blev supergood! mumsfiliebabba! Idag blev det  Nalle Puh godisar. Tror dom blev ganska lyckade dom med! ;)
Har faktiskt kollat på Bonde söker fru idag också. Har alltid kollat på det tidigare år, men detta kan jag inte säga att jag följt speciellt bra. Har endast kollat någon gång då och då. Hur som helst, även om det är så där pinsamt töntigt kan man ju inte låta bli att tycka om det. Finns någonting i det som är gulligt och rart som gör att man tittar på det.
Måste bara tillägga att jag har väldigt svårt för den blonda bögen i programmat. Vad är det han heter du igen ?

/H

Kommentarer
Postat av: Iss

Ni är så duktiga som bakar!



Haha han heter Wille och ja, jag hoppas peter väljer den mörkhåriga killen framför honom. Hihi <3

2008-12-11 @ 16:45:09
Postat av: H

Hihihi, alla ärvi bra på något! ;)



Justja, det var så han hette ;P <3

2008-12-11 @ 23:35:07
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0