Jobbdag

Gick upp tidigt idag för att jobba, vilket gick bra. Men oj, vad mycket folk det var och mycket att göra! Fast kul ;) Aja, hur som helst, när jag skulle sätta på mig ytterkläderna i hallen såg jag att Nicolaus (en tomte) hade varit hos oss och lämnat små presenter i mina och Lises skor! Detta år innehöll skorna skönhetsprodukter, alltid lika bra att ha! Hihih..

Annars har dagen inte innehållt så mycket mer, kom hem vid sex nångång, då pappa hämtat mig på stationen och sen ätit middag. Somnade en stund framför tvn också efter det. Var trött efter en hård arbetsdag! Pappa och jag har suttit och flipprat mellan tv-kanalerna hela kvällen och nu ska jag sova. Upp tidigt imorgon med!

Ciao!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0