Dan före dopparedan...

Tänka sig, imorgonär det julafton. Först går man och längtar så länge, och sen går det så fort och den är här! Bästa dagen är nästan idag, när man lixom har det därlilla pirret i sig och längtar till morgondagen :)

Nu har jag jobbat ett par dagar, 10-20, och jag har varit så trött att jag inte orkat så mycket mer än att lägga mig när jag kommit hem. Hihihi, men imorgon är jag ledig, Jippi! och sen på juldagen också, ska bli skönt det ;) Har varit otroligt mycket att göra på jobbet. Igår och idag har varit helt galna dagar. Förstår inte att alla är så sena att handla sina julklappar. ;P

Jag har just slagit in de sista presenterna och ätit en macka med skinka på. Gott gott ! Neej, nu ska jag byta lakan och sedan sova. Sover ju så bra med nybytta lakan och inatt bara måsta man ju sova gott. Imorgon är en stor dag! Tihii...


Kram och sov så gott denna julenatt!
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0